close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תינוק חדש מגיע הביתה? תתרגשו ותתחדשו ואל תפספסו את הכתבה הזאת

מערכת שורשכא סיוון, תשעט24/06/2019

עתידים להיות הורים בפעם הראשונה? באופן טבעי יש לכם שאלות רבות על אודות תכולתו של סל המוצרים הראשוני שחשוב להכין מבעוד מועד לקראת בוא התינוק. או התינוקת

תגיות:
המושג מבעוד מועד תקף ביתר שאת כאשר מדובר על היערכות והכנת הבית לבואו של תינוק בכלל ולהכנת החדר המיועד לו בפרט. חשיבה, תכנון ורכישת מוצרים ייעודיים וייחודיים שהתינוק והאם (כן, גם האב) ייזקקו להם הם תנאי הכרחי לקליטה טובה ונוחה של התינוק.

חשוב לערוך סדר עדיפויות ולדרג מוצרים על פי מידת חיוניות השימוש בהם ועל פי לוח הזמנים הצפוי לשימוש בהם מוצרים רבים נדרשים כבר ביום הראשון לבואו של התינוק בעוד השימוש במוצרים אחרים יתחיל כאשר התינוק יגדל מעט.

מה חשוב שיהיה בבית?
כבר בימים הראשונים תזדקקו למגוון אביזרי
האכלה, בקבוקים ופטמות, מוצצים, סינרים, מוצרי היגיינה וטיפוח לתינוק, ביגוד וחליפות להחלפה, מגבות ושמיכה, עריסה, משאבת הנקה, כרית הנקה, טיטולים. עם הזמן- אבל, כאמור, רצוי ומומלץ לרכז את המוצרים בקנייה אחת, כאשר תמיד ניתן להשלים ולמלא את החסר, עגלת תינוק, טיולון ואביזריהם, מנשא, כיסא בטיחות ברכב, בוסטר, כיסא אוכל לתינוק, סלקל, טרמפולינה לתינוק, אמבטיה לתינוק, לול, תיק לעגלה, צעצועים לעגלה ולבית, שטיחון עם גירויים שונים,
תנאי סף הכרחיים בקניית מוצרים לתינוקות- איכות ובטיחות.

שני תנאי סף שאסור לוותר אף לא על אחד מהם הם בטיחות ואיכות. כאשר רוכשים מוצרים מחברה המתמחה בחברת ייבוא מוצרים לתינוקות מהיצרניות המובלות בעולם את קונים לא רק מוצרים משובחים אלא גם שקט וביטחון מעצם הידיעה כי התינוק שלכם ייהנה ממוצרים שייתנו לו ולכם מענה מושלם. כל המוצרים הם איכותיים ובטיחותיים, רבים מהם בעלי מרקמים רכים ואלה שאינם כאלה הם נטולי פינות חדות, מוצרים בגימור מוקפד ומלוטש.

מדוע כדאי לקנות מותגים?
כשקונים מוצרים לתינוקות יש, כאמור, חשיבות מכרעת לאיכות המוצרים ולבטיחותם. חברת דוורון – מוצרי תינוקות, מייבאת מוצרים שהם מותגים מובילים ומצטיינים בעולם מוצרי התינוקות, המתאפיינים בין השאר, בכך שהם מיוצרים על פי תקני איכות ובטיחות מחייבים ומחמירים, כאשר תהליך הייצור מפוקח ומבוקר בכל שלב. המוניטין שיצא למותגים בכלל ובתחום מוצרים לתינוקות בפרט עומד למבחן התוצאה מדי יום.

בחברת דוורון המייבאת את המשובחים שבמותגים מבינים כי הלקוח הוא הנכס החשוב ביותר שלה ולכן היא משקיעה כל מאמץ אפשרי וכל משאב נדרש כדי להציע לו בכל נקודת זמן את המוצרים שהוא זקוק להם.

ההורים, רובם ככולם, יעידו ויגידו מן הסתם שהם מוכנים לשלם כל מחיר על המוצרים הנדרשים לתינוק. עם זאת. נכון לקבוע את התקציב לאחר בירור עלות המוצרים ההכרחיים, כאשר הנחת העבודה הבסיסית היא שלא חוסכים במוצרים איכותיים ובטיחותיים.

שאלו וקבלו תשובות
כמי שעתידים להיות הורים בפעם הראשונה- מזל טוב- באפן טבעי יש לכם, בוודאי, שאלות רבות על אודות תכולתו של סל המוצרים הראשוני והבסיסי שחשוב להכינו מבעוד מועד לקראת בוא התינוק. צוות נציגים מאומנים ומיומנים בייעוץ עומד לרשותכם בכל עת.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה